Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szavatosság

Szavatossági igényével a vásárló abban az esetben élhet, ha az adott terméknek meglévő, rejtett gyártási illetve anyaghibája van.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdoságokkal.

A szavatosság érvényesítésének feltételei:

- A javításra visszaküldött termék független szakértői bevizsgálás után, – ha az valóban javítható -, megjavítva küldjük vissza a vásárlónak. Ebben az esetben a vásárló csak a beküldés költségét fizeti.
 

- A független szakértői bevizsgálás során megállapított, termékhibából adódóan nem javítható termék esetén kicseréljük, vagy visszatérítjük a termék vételárát. Ebben az esetben is a vásárló csak a beküldés költségét fizeti.
 

-Ha a termék a független szakértői vizsgálat során nem bizonyul termékhibásnak és javíthatatlan, akkor visszaküldjük a vásárlónak. Ebben az esetben a vásárlónak kell vállalnia a beküldés és a visszaküldés költségét is.

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelezni.

Ha a hiba azért nem javítható, mert a hiba észrevételétől túlhordta a cipőt, a garanciális javítást elutasíthatjuk.

Amennyiben a termék gyári hibás, cégünk vállalja a termék 15 napon belüli javítását, amennyiben a termék nem javítható, abban az esetben a cseréjét.

Csere esetén csak a meghibásodott termékkel azonos tulajdonságú termékre lehet cserélni (méret és jelleg azonosság!).

A Vásárló a teljesítés időpontjától számított két éven belül élhet szavatossági igényével

 A vásárló bejelentést tehet az info@cipogyerekeknek.hu címen, levélben vagy személyesen a 1131 Budapest Reitter Ferenc utca 122. címen.

Kérjük, reklamáció esetén a cipőt tiszta, száraz állapotban szíveskedjen visszahozni.

Szennyezett cipőt higiéniai és egészségügyi okok miatt nem áll módunkban átvenni.

Ha a vásárlás  12 hónapnál régebben történt, úgy a Fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás pillanatában már benne volt a termékben.

Ebben az esetben a Vásárló saját költségén, jogosultsággal rendelkező szakértővel elkészíttetett szakvéleménnyel bizonyíthatja a hibás teljesítést.

Amennyiben más, megfelelő szakmai vélemény kiadására nem jogosult személy vagy cég által kiadott szakvéleményt mutatnak be, úgy azt nem áll módunkban elfogadni.

A felülvizsgálat lehetőségének a jogát fenntartjuk.

Nem minősül gyártási hibának:

- külső behatások által keletkező kopás, sérülés, talpleválás (pl.: motorozás, surlódások)

- hordásból eredő bőrfelsőrész megtörése cipőkön

- nem vízhatlan cipőkön beázás

- talp kopása (pl: motorozásból, fékezésből stb. adódó)

- nem rendeltetésszerű használat ( pl.: zokni nélkül viselt lábbeli)

- tépőzár elhasználódása, bolyhosodás

- házilag, nem szakszerűen javított

- nem megfelelő tisztítószerrel, illetve mosógépben való tisztításból eredő károsodás

- ápolás hiánya

- mérethibából adódó problémák, kényelmi tulajdonságokból adódó problémák utcai használat után ( szoros vagy túl bő stb. a lábbeli)

 

Ezért kérünk minden kedves vásárlót, hogy a megvásárolt terméket otthon lakásban legyenek szívesek

felpróbálni mielőtt utcán hordanák, mivel csak kizárólag új, nem használt lábbelit áll módunkban kicserélni.

 

Amennyiben felmerül annak gyanúja, hogy a megvásárolt termék nem rendeltetésszerűen volt használva és ebből

kifolyólag hibásodott meg, szakértői bevizsgálásra küldjük a terméket.

Javítás esetén a szavatossági idő annyival hosszabbodik meg, amennyi ideig a vásárló a terméket a hiba miatt nem tudta használni.

Amennyiben a termék bármilyen hibája a vásárló előtt a vásárláskor ismert volt (ez a szavatossági jegyen feltüntetésre került), erre a hibára szavatossági igény nem érvényesíthető.

 

Pályázat
Az oldal tetejére